| Visa fregende mne :: Visa nsta mne |
| Frfattare |
Meddelande |
rstmottagaren
Nabbi
Inlgg: 27
|
Skrivet: Fre Nov 03, 2006 01:00 am mne: S hr rstar ni! (Vinter-06) |
|
|
Rstningstid:
Rstningen pgr fram till 23:59 12/11 2006
Att f rsta:
Fr att rsta mste man vid rstningstidens brjan vara medlem p Prlplatsen s rster frn medlemmar som registrerat sig efter 00:00 3:e november 2006 kommer inte att rknas. Detta fr att minska antalet personer som registrerar sig bara fr att kunna rsta.
Skicka rsterna till:
Det finns en speciell anvndare (denna) som heter rstmottagaren som skriver detta meddelande och som tar emot alla rster.
Gr s hr:
1. G till tvlingsalbumet fr Vinter-06.
2. Kika igenom ALLA bidrag och betygstt dem utifrn kriterierna (se reglerna fr mer info).
3. Skicka ett PM till rstmottagare, lttast genom att klicka p PM-knappen ( ) lngst ner i detta inlgg.
VIKTIGT1: Skriv Vinter-06 i renderaden
VIKTIGT2: Avge dina rster i meddelandet. Du skall ange titeln och skapare p 3 bidrag. Du behver inte rangordna dem p ngot stt.
Ni kan bara rsta en gng var och ni fr inte rsta p er sjlva.
Bidragen:
Fr att underltta fr er skriver jag hr ut namnet p samtliga bidrag och dess skapare. Det gr ven att klicka p bilderna fr att komma till respektiva bild i galleriet.
ArmbandIce! av Snobben
Bloodinthesnow/Tomtarisnnn av Linna
Crackledice av flower
Frostaddag av Emmona
Frostbite av FuchsiaGirl
Frostigarhngen av Spacegirl
Frostrosor av Spacegirl
Frozenrosemarine av Linna
Gnistrandeis. av nglavn
Gnistrandevinterdag av LillaAnna
Halsband"IS" av malin0120
Ice av Prltokig
IS av Folkesdotter
Isa-Bella av mosterSara
Isigvinter av Mysan
Iskall av maja
ISKRISTALL-halsband av Smurfan
ISTAPP-halsband av Smurfan
Lngtan av Veda
Midvinter-tredelatsmyckeset av Tigris
Moonglow av FuchsiaGirl
Muddar av Tng
Nrmrkretfaller av mosterSara
Silverfrost av epm
Snow&Ice av Tigris
SN av Folkesdotter
Snbollar. av nglavn
Snvit av krambanan
Snvit av Mysan
Stonecold av krambanan
Vinterfrjd av epm
Vinterland av Cessy
Vitsomsn av lotta78
nglakr av Cessy
WhiteChristmas av dahlith _________________ Detta r anvndaren som anvnds som rstningsmottagare i tvlingar p prlplatsen.
Senast ndrad av rstmottagaren den Lr Nov 11, 2006 23:07 pm, ndrad totalt 1 gng |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
nglavn
Nabbi
Inlgg: 33
Frn: Jrflla
|
Skrivet: Mn Nov 06, 2006 15:26 pm mne: omrstning |
|
|
hej, nr jag klickar p pm s fr jag bara upp sidan kan inte visas.
Karin/nglavn |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
administrator
Prlplatsadministratr
Inlgg: 1551
Frn: Boden
|
Skrivet: Mn Nov 06, 2006 15:52 pm mne: Re: omrstning |
|
|
| nglavn skrev: | hej, nr jag klickar p pm s fr jag bara upp sidan kan inte visas.
Karin/nglavn |
Lter konstigt jag fr det att fungera utan problem och alla de som skickat in har ju ox lyckats. Men g till din inbox och klicka p knappen "ny post" och skriv rstmottagaren i rutan fr mottagare och skriv sedan ditt meddelande. _________________ - Batrice, gare av Prlplatsen - |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Spacegirl
Mnsten
Inlgg: 1643
Frn: Jmtland
|
Skrivet: Tis Nov 07, 2006 00:08 am mne: |
|
|
Kollade nu och det fungerar fint fr mig.
Har du popupblocken p?
Stng av den i s fall.
Annars - rensa cookies & tempfiler.
D borde det vl fungera? |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
administrator
Prlplatsadministratr
Inlgg: 1551
|
Skrivet: Tis Nov 07, 2006 12:51 pm mne: |
|
|
Kolla vilken anvndare ni skickar rsterna till. Jag kommer inte tkna rster som inte kommit in till rstmottagaren. Vill inte behva sitta och dubbelkolla vem som rstat till vilkken anvndare och s. Mste f allt wsamlat p ett stlle. _________________ - Batrice, gare av Prlplatsen - |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
rstmottagaren
Nabbi
|
Skrivet: Sn Nov 12, 2006 12:56 pm mne: Idag r sista dagen att rsta!! |
|
|
Idag r sista rstningsdagen s kom igen nu, hitills har 21 st rstat. Ni har till kl 23:59 p er sen stnger jag rstmottagningen. Om tre vinnare kan utses direkt kommer de att annonseras inatt annars fr jag verlgga med Marie och s terkommer jag med resultatet. _________________ Detta r anvndaren som anvnds som rstningsmottagare i tvlingar p prlplatsen. |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
rstmottagaren
Nabbi
|
Skrivet: Sn Nov 12, 2006 19:47 pm mne: |
|
|
Sista tjatningen p er som nnu inte rstat. Om 4 timmar och en kvart stnger rstningen. nnu har ingen rstat idag (fortfarande bara 21). Om det kommer vara s hr lgt deltagande p rstningarna i forstttningen f vi antingen strunta i att ha tvlingar eller s fr vi vl gra s att man bara rstar p det man tycker r snyggast och hoppas p att omrstnigen ns blir rttvis p ngot stt. _________________ Detta r anvndaren som anvnds som rstningsmottagare i tvlingar p prlplatsen. |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
krambanan
Nabbi
Inlgg: 43
|
Skrivet: Sn Nov 12, 2006 20:07 pm mne: |
|
|
Tycker det borde vara obligatoriskt fr deltagarna i tvlingen att ocks rsta. Fast alla kanske har gjort det nu?
Synd att det r s f som har orkat rsta nr det finns s mnga medlemmar.
/Maria - som har rstat fr flera dagar sen  |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
rstmottagaren
Nabbi
|
Skrivet: Sn Nov 12, 2006 20:14 pm mne: |
|
|
| krambanan skrev: | Tycker det borde vara obligatoriskt fr deltagarna i tvlingen att ocks rsta. Fast alla kanske har gjort det nu?
Det r 9 st av de som deltog i tvlingen som nnu inte rstat. _________________ Detta r anvndaren som anvnds som rstningsmottagare i tvlingar p prlplatsen. |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Folkesdotter
Gst
|
Skrivet: Sn Nov 12, 2006 22:20 pm mne: |
|
|
Har man tid att gra ett bidrag (eller tv) borde man ocks kunna ta sig tiden att rsta tycker jag.
Jag blev glad ver den hr tvlingen som kndes mer seris n att bara rsta p det man tyckte om bst. Det r roligare att bli bedmd fr sitt hantverkskunnande och originalitet n att delta i en tvling dr den som har flest rstande kompisar vinner.
Tror dock att det kan behvas ett par omgngar innan man som tvlingsdeltagare fr klm p hur man skall presentera sitt bidrag p bsta stt. Kanske behvs det lite mer tid innan man fr klm p rstningsfrfarandet ocks? |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Cessy
Karneol

Inlgg: 1450
Frn: Karlshamn i Blekinge
|
Skrivet: Sn Nov 12, 2006 22:33 pm mne: |
|
|
| rstmottagaren skrev: | | krambanan skrev: | Tycker det borde vara obligatoriskt fr deltagarna i tvlingen att ocks rsta. Fast alla kanske har gjort det nu?
Det r 9 st av de som deltog i tvlingen som nnu inte rstat. |
Jo nog blir jag allt lite besviken, om det r folk som kan delta, men inte rsta?!
Hoppas att dessa har rstat innan tiden gr ut i kvll.
Sedan mste jag sga att jag hade hoppats att fler n vi som lmnade in bidrag skulle rsta. Ja kanske skall rstningsfrfarandet vara annorlunda, men samtidigt var det ju det hr med bedmningen o inte bara g efter vad man tycker bst om eller vad kompisen har gjort, som gjorde tvlingen lite annorlunda o spnnande, men uppenbarligen har det inte gtt hem *suck*
Cessy _________________ Cessy - en prlberoende catlover!  |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Beatrice
Prlplatsadministratr

Inlgg: 935
|
Skrivet: Sn Nov 12, 2006 22:35 pm mne: |
|
|
| Cessy skrev: |
Sedan mste jag sga att jag hade hoppats att fler n vi som lmnade in bidrag skulle rsta.
Cessy |
7 st som inte var med i tvlingen har rstat hitills. Nu r det 22 som rstat (8 av de som tvlat har inte rstat). _________________ ~gare till Prlplatsen ~ |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
nglavn
Nabbi
Inlgg: 33
Frn: Jrflla
|
Skrivet: Mn Nov 13, 2006 00:37 am mne: |
|
|
Vad trkigt att inte ens alla som lmnat bidrag rstar. Tycker ocks att det var ett bra stt att rsta p. Det fick mig att tnka p ett annat stt. Inte bara leta ut det som var snyggast. Men det kan ju vara s att det r svrt i brjan. Men ven mitt rriga huvud lyckades till slut. Rstade fr ett par dar sen.
nglavn |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
|