| Visa fregende mne :: Visa nsta mne |
| Frfattare |
Meddelande |
administrator
Prlplatsadministratr
Inlgg: 1551
Frn: Boden
|
Skrivet: Lr Nov 04, 2006 11:37 am mne: Ungefr vilket pris vill ni ge fr ett tvlingsprlkit? |
|
|
Skall kontakta de fretag som var intresserade att ha rabatterade tvlingsprlkit. Men d mste jag veta ungefr hur mycket ni r beredda att ge (inklusive porto). Sen fr vi se hur mycket "extra" som affrerna kan tnka sig att lgga till.
Kan ni ox g med p att butiken sen fr visa era alster p sin webbpalts som exempel p sdant man kan skapa med prlor frn butiken? _________________ - Batrice, gare av Prlplatsen - |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Linna
Cloisonn
Inlgg: 326
Frn: skne
|
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Lilla Anna
Gst
|
Skrivet: Lr Nov 04, 2006 12:50 pm mne: |
|
|
| Tycker ocks att 100 kr r rimligt. Jag kan tnka mig att mina alster visas p affrens sida. |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
nitedrive
Gst
|
Skrivet: Lr Nov 04, 2006 15:16 pm mne: |
|
|
| 150 kronor ungefr skulle jag kunna tnka mig. |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
4UbyU
Cloisonn

Inlgg: 365
Frn: Stockholm - Tby
|
Skrivet: Lr Nov 04, 2006 15:42 pm mne: |
|
|
Runt 100 kr tycker jag lter bra. Inga problem med att visa bilder p "sponsorns" hemsida. _________________ Min hemsida: http://www.foryoubyu.se |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
malin0120
Regnbgsfluorit
Inlgg: 1175
Frn: Segeltorp, sder om Stockholm
|
Skrivet: Lr Nov 04, 2006 18:41 pm mne: |
|
|
Japp en hundring lter OK. Jag e exhibisionist , s sjlklart vill jag synas!
Malin |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Linna
Cloisonn
Inlgg: 326
Frn: skne
|
Skrivet: Lr Nov 04, 2006 19:02 pm mne: |
|
|
Jag hller med malin0120 jag vill ox synas, jag fattar inte vad mina kompisar har emot att stta sina sljdsaker i visningsskpet i skolan Men jag tror att vi r rtt s eniga alla hr om att hundringen r lagom  _________________ Mitt galleri: http://www.parlplatsen.se/coppermine/thumbnails.php?album=209
Min blogg http://giiisen.blogspot.com/ |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
flower
Chevron
Inlgg: 187
Frn: Skne
|
Skrivet: Lr Nov 04, 2006 20:38 pm mne: |
|
|
| nitedrive skrev: | | 150 kronor ungefr skulle jag kunna tnka mig. |
Jag hller med nitedrive. Med tanke p att portot r inrknat, kan jag strcka mig till 150 kr. Jag fr nog aldrig nog med prlor!  |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Spacegirl
Mnsten
Inlgg: 1643
Frn: Jmtland
|
Skrivet: Lr Nov 04, 2006 20:54 pm mne: |
|
|
| 100 kronor r helt okej! Ja, dom fr mer n grna visa mitt alster! |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
nglavn
Nabbi
Inlgg: 33
Frn: Jrflla
|
Skrivet: Lr Nov 04, 2006 23:32 pm mne: Tvlingskitt. |
|
|
Tycker ocks att 100:- r bra. Kan kanske strcka mig till 150:-eftersom portot r inrknat. Visar grna upp vad jag gjort.  |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Tigris
Tigerga

Inlgg: 3141
Frn: Tjrn (norr om Gteborg)
|
Skrivet: Sn Nov 05, 2006 00:17 am mne: |
|
|
Jag kan bara hlla med alla fregende talare...
Ca 100-150 kr r lagom och att tvlingssponsorn ska kunna anvnda bilderna r helt OK fr mig. |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
Folkesdotter
Gst
|
Skrivet: Sn Nov 05, 2006 09:29 am mne: |
|
|
Sjlvklart att sponsorn fr visa mitt bidrag p sin sida bara det str i vilket sammanhang smycket/tvlingsbidragen r tillverkade. Och att de r till fr att inspirera andra, inte kopieras.... allts nn text om copyright eller nt i anslutning till bilderna...
Angende pris s r vl 100-150:- helt OK om frakten ingr.
Vore bra om man kunde bestlla kitet under perioden med tvlingen som r innan sjlva kit-tvlingen. Jag behver g och "glo" lite p prlor ibland fr att de skall bli ett smycke eller hamna p rtt plats i ett smycke. |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
administrator
Prlplatsadministratr
Inlgg: 1551
Frn: Boden
|
Skrivet: Sn Nov 05, 2006 09:48 am mne: |
|
|
| Folkesdotter skrev: | Sjlvklart att sponsorn fr visa mitt bidrag p sin sida bara det str i vilket sammanhang smycket/tvlingsbidragen r tillverkade. Och att de r till fr att inspirera andra, inte kopieras.... allts nn text om copyright eller nt i anslutning till bilderna...
Angende pris s r vl 100-150:- helt OK om frakten ingr.
Vore bra om man kunde bestlla kitet under perioden med tvlingen som r innan sjlva kit-tvlingen. Jag behver g och "glo" lite p prlor ibland fr att de skall bli ett smycke eller hamna p rtt plats i ett smycke. |
Jo tanken r ju att det skall st vem som tillverkat det och i vilket sammanhang sen gller ju alltid inspireras inte kopiera. Skall maila prlbutiker idag s fr vi se vad de kan stta ihop fr frslag p kit. _________________ - Batrice, gare av Prlplatsen - |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
hovaprest
Blodsten
Inlgg: 889
|
Skrivet: Sn Nov 05, 2006 11:48 am mne: |
|
|
Hejsan, jag hoppas jag blir s mycket vn med min kamera + datorn att jag ocks kan vara med.
Jag gr grna med p att den sponsrade firman fr visa mitt alster, men d tycker jag ocks att vi skall f rejl rabatt, eller rttare en hel del extraprlor med i frpackningen. |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
FuchsiaGirl
Rosenkvarts

Inlgg: 1721
Frn: Karlstad
|
Skrivet: Sn Nov 05, 2006 12:44 pm mne: |
|
|
Hller helt och hllet men Folkesdotter. _________________ Meleagris r min prlbutik. |
|
| Till verst p sidan |
|
 |
|