Prlplatsen - en prla p ntet Forumindex Prlplatsen - en prla p ntet
Prlplatsens forum. Hr kan man prata om allt som rr prlor.

ProfilProfil    Logga in fr att se dina privata meddelandenLogga in fr att se dina privata meddelanden    RegistreraRegistrera    Logga inLogga in 
   AnvndarlistaAnvndarlista    AnvndargrupperAnvndargrupper  FAQFAQ    SkSk    GalleriGalleri   GalleriStartsidan

Prlplatsen - en prla p ntet Forumindex
Visar Profil :: AnKa

Rocaille
Totalt antal inlgg:  134
[0.21% av totala / 0.18 poster per dag]
Hitta alla inlgg av AnKa
Frn:   
Hemsida:   
Användarens galleri:  AnKas galleri
Yrke/sysselsttning:   
Intressen:  
Kontakta AnKa
Emailadress:  
Privata meddelanden: Skicka privat meddelande
MSN-messenger:  
Yahoo-messenger:
AIM-adress:  
ICQ-nummer:
Sweet fr my sweet
Sweet fr my sweet
Jag fr nstan lust att smaka p de hr krackelerade nuggetsen s jag kombinerade dem med frgglada strprlor till ett godisarmband.
21 Aug 2010

En midsommarnattsdrm
Det hr r mitt bidrag till Barapyssels midommartvling. Ett smyckesset med halsband och rhngen som fr tanken till den ljusa trolska midsommarnatten. Det r en blandning prlor i grnt och turkost och silverplterade smyckesdetaljer. Och som ni ser lyckades jag ocks bli ganska bra kompis med photoshop och fick till ett hyfsat collage :D
17 Jul 2010
Frkenarmband - Narmina
Frkenarmband - Narmina
Frra skolavslutningen gjorde min stora dotter armband till sina lrare. I r r det lillasysters tur - hon slutar frskolan och brjar sexrs efter sommaren, s hon har gjort tre armband till sina pedagoger. Jag har hjlpt henne med tekniken och ppnat mina prlldor s att hon ftt botanisera fritt. Hon har skapat designat och trtt det mesta helt sjlv. P detta armband - Narmina trdde hon den frsta raden och gav sig sedan i kast med nsta. Nr jag frelog att vi skulle gra tv rader tyckte hon att det var en jttebra ide men orkade inte tr en rad till, s det gjorde jag men efter hennes mnster frstss.
03 Jul 2010
Frkenarmband - Madelene
Frkenarmband - Madelene
Det finns redan flera liknande armband i mitt galleri och jag gillar dem mycket, srskilt till sommaren. Detta pminner om det ena som stora dottern gav bort frra ret men lillasyster har skapad detta helt utan frlaga. Hon gillade den krakelerade kvarsen, de blommiga lampworkprlorna och rosa kvarts. Dem ville hon absolut ha med. Jag har bidragit med de stora grna stisarna.
03 Jul 2010

Hoppa till: