Prlplatsen - en prla p ntet Forumindex Prlplatsen - en prla p ntet
Prlplatsens forum. Hr kan man prata om allt som rr prlor.

ProfilProfil    Logga in fr att se dina privata meddelandenLogga in fr att se dina privata meddelanden    RegistreraRegistrera    Logga inLogga in 
   AnvndarlistaAnvndarlista    AnvndargrupperAnvndargrupper  FAQFAQ    SkSk    GalleriGalleri   GalleriStartsidan

Prlplatsen - en prla p ntet Forumindex
Visar Profil :: Riinan

Grn Aventurin
Totalt antal inlgg:  866
[1.36% av totala / 0.72 poster per dag]
Hitta alla inlgg av Riinan
Frn:  Pajala egentligen men bor nu i Uppsala
Hemsida:   
Användarens galleri:  Riinans galleri
Yrke/sysselsttning:  hudvrdkonsult, mamma, fru och studerande
Intressen: Smyckestillverkning, min man och dotter, vnner, god mat och bus :-D
Kontakta Riinan
Emailadress:  
Privata meddelanden: Skicka privat meddelande
MSN-messenger:  
Yahoo-messenger:
AIM-adress:  
ICQ-nummer:

50/50
Detta halsband r jag inte helt njd med. Gjorde detta i samma veva som armbandet men nskar att jag hade haft svarta prlor eller ngon annan skn frg. Nu blev det lite fr...okryddigt (?). Annars gillar jag dessa 50/50 smycken men har faktiskt aldrig frskt mig p ett tidigare. Tillverkat av SS och glasprlor.
19 Dec 2009

Armband KlartHjrta
ntligen har jag ftt tillbaka lite skaparlust, skapargldje och inspiration! :-D Armbandet r tillverkat av ss hjrtkedja samt glasprlor. En kvinna jag knner ville ta med sig lite smycket till jobbet s d fick jag stresstillverka ngra stycken vilket pressade mig till att tillverka smycken som var relativt enkla, som inte ta lngt tid men som nd knns eleganta/trendiga/snygga eftersom jag mer eller mindre gjort slut p mitt lager av smycken nr jag tog min "paus". Det var nog den perfekta press jag behvde. Experimenterar fortfarande men namn ;-) Dagens frslag r QiiNa. QiiNa som i Queen Kiina (Katariina). Ha ha ha, blir nog Velig Design i slutndan eller nt! :-D
19 Dec 2009

rhngen
Ett tag sen jag la upp ngot. Hr kommer ett par enkla rhngen fotade p ett icke Katariina stt eftersom mina fotogrejor varit borta sen jag flyttade. Hller ven p att testa mig fram till ett nytt namn Design Kiina (Katariina). Vilket r bttre, Ka.Boom eller DeKiina? rhngen av ss som jag gjorde till en vn nr hon fyllde r. Borde kanske ligga i ett swap album men jag vet inte vilket. Stisarna fick jag som bonus av Kissidor nr vi gjorde en bestllning tillsammans frn utlandet och lven kommer frn en swap. Har sorgligt nog inte koll p vem det var som skickade dem till mig. Men tack i alla fall, de kom till nytta hr :-D
18 Sep 2009
Halsband Silver & Onyx
Halsband Silver & Onyx
Detta r nog det konstigaste jag gjort. Vi ska ev kpa en ny (begagnad) bil imorgon och jag tyckte kvinna lt s trevlig att jag beslt mig fr att gra en julklapp till henne ifall det blir affr. Ngot som hon kan ha sjlv eller ge bort. Frst prutar jag ner bilen och sen ger jag henne presenter. Aja, man frstr sig inte alltid p sig sjlv :D Men rtt knns det i alla fall! Halsband gjort av ss rtlnkskedja, onyx samt tvistad silverring. Ingen gravyr p tagset (eller vad det nu heter i bestmd form) n men det kommer imorgon. Ville ha lite asymetri men inte verdrivet drav lset fram. Denna r en av de frsta testerna jag gjorde fr smyckesask, vilken jag valde bort men till detta ndaml fr det duga. Frsker frresten komma p en stil som passar namnet. Vad tycks, r jag p rtt vg? Tar grna emot kritik som r bde bra och anus ;p
19 Dec 2008

Hoppa till: