Prlplatsen - en prla p ntet Forumindex Prlplatsen - en prla p ntet
Prlplatsens forum. Hr kan man prata om allt som rr prlor.

ProfilProfil    Logga in fr att se dina privata meddelandenLogga in fr att se dina privata meddelanden    RegistreraRegistrera    Logga inLogga in 
   AnvndarlistaAnvndarlista    AnvndargrupperAnvndargrupper  FAQFAQ    SkSk    GalleriGalleri   GalleriStartsidan

Prlplatsen - en prla p ntet Forumindex
Visar Profil :: noora

Serafinit
Totalt antal inlgg:  953
[2.12% av totala / 2.30 poster per dag]
Hitta alla inlgg av noora
Frn:  Stockholm
Hemsida:  http://www.stacken.kth.se/~noora
Användarens galleri:  nooras galleri
Yrke/sysselsttning:  programvaruutvecklare
Intressen: smycken, rter, trdgrd, dataspel
Kontakta noora
Emailadress:  
Privata meddelanden: Skicka privat meddelande
MSN-messenger:  
Yahoo-messenger:
AIM-adress:  
ICQ-nummer:

Coilade rhngen
Jag var p en liten prltrff hromveckan och deltog i en rhnges-tvling. Jag knde fr att coila lite, och hr r resultatet. Domarna var njda, jag vann frsta pris :-) De r lite ojmna i formen, men jag hade inte s mycket tid p mig... Coilat i silvertrd (0,5 mm runt 0,8 eller nt t det hllet) med rda glasdrops.
13 Apr 2008

Druvklase
Dessa lila stvattensprlor fick jag i nn swaprunda. Det var genast ganska sjlvklart att de skulle bli vindruvor, speciellt som jag har stavls i form av vinlv till mitt frfogande :-) Stvattensprlor p silverkedja med silverls.
13 Apr 2008

Peyotetub
Dagens tema: smycken som inte blev det dom skulle. Jag gjorde en peyote-tub som skulle bli ett armband, men trots att jag frskte hlla det bjt medan jag gjorde det ville det inte vara s bjt som det hade behvt vara fr ett armband. Efter att ha kmpat med att sy tubular peyote i tskilliga timmar ville jag inte slnga resultatet, s jag trdde tuben p en kedja och kallade det fr ett halsband i stllet. Glasprlorna r i tv olika storlekar - sm grna och lite strre vinrda med nn specialeffekt s att de skiftar lite mot guld.
13 Apr 2008

Rosa
Jag brjade p ett rasselarmband i rosa och vitt, men det var fr jobbigt s jag gjorde ett halsband med klase i stllet. Stvattensprlor, kristallchips och glasnuggets p silverkedja. Stavls i silver med blobbigt silverhjrta. Lset sitter framme i mitten.
13 Apr 2008

Hoppa till: