Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex Pärlplatsen - en pärla på nätet
Pärlplatsens forum. Här kan man prata om allt som rör pärlor.

ProfilProfil    Logga in fr att se dina privata meddelandenLogga in fr att se dina privata meddelanden    RegistreraRegistrera    Logga inLogga in 
   AnvndarlistaAnvndarlista    AnvndargrupperAnvndargrupper  FAQFAQ    SkSk    GalleriGalleri   GalleriStartsidan

Nu fungerar inte uppladdningen
G till sida 1, 2, 3 ... 28, 29, 30  Nsta

Skapa nytt inlgg   Svara p inlgget    Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex -> Pärlplatsen ris, ros och kommentarer
Visa fregende mne :: Visa nsta mne  
Frfattare Meddelande

Beatrice
Pärlplatsadministratör

Inlgg: 935
Frn: Boden

InlggSkrivet: Ons Maj 03, 2006 16:34 pm    mne: Nu fungerar inte uppladdningen Citera

Svara på denna tråd om uppladdningen av bilder inte fungerar för dig. Då får jag ett mail som säger att någon har problem och försöker åtgärda det så fort jag bara hinner. Har någon redan skrivit och har samma fel som du har behlver du inte skriva något.

När jag åtgärdat skriver jag alltid ett inlägg med texten "Prova nu!"

Beatrice
Pärlplatsadministratör

InlggSkrivet: Mn Maj 08, 2006 20:38 pm    mne: Re: Uppladdning av bilder Citera

Dragonfly skrev:
Hej!
Jag har problem med att ladda upp bilder. Jag har skickat meddelande till dig flera gånger, men har inte fått svar. Jag kommer till punkten där det står tryck fortsätt för att lägga in i album. Jag trycker och får upp en blank sida. Sen händer det ingenting! Jag har förskt FLERA gånger, samma sak varje gång. Vad gör jag för fel??

Tacksam för svar, Dragonfly

Jag har ingen aning om vad som är fel för er som får så eftersom jag inte själv lyckas återskapa det. Alla som mailat mig med det felet har blivit erbjudna att skicak en bild till mig så skall jag prova att lägga in i albumet. Har du inte fått ett sådant mail?

4UbyU
Cloisonné

Inlgg: 368
Frn: Stockholm - Täby

InlggSkrivet: Lr Maj 13, 2006 19:02 pm    mne: Citera

Nu är det jag som har problem att ladda upp bilder.
Har provat två olika bilder, 12 resp 16 kb. Båda bilderna ger samma svar, dvs att 0 uppladdningar lyckades. Felmeddelande: Gick inte att flytta filen.
Jag har provat flera gånger.
Till verst p sidan
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Personligt fotoalbum Besk anvndarens hemsida MSN-messenger

sisla
Nabbi

Inlgg: 27
Frn: Göteborg

InlggSkrivet: Sn Maj 14, 2006 16:36 pm    mne: samma fel som Pärltokig Citera

...filen gick inte att flytta.
Hoppas det löser sig, galleriet är den mest inspirerande "funktionen" på Pärlplatsen tycker jag Smile
Till verst p sidan
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Personligt fotoalbum Skicka email

yddis
Nabbi

Inlgg: 2

InlggSkrivet: Sn Maj 14, 2006 19:51 pm    mne: Citera

Hejsan!
Har problem med att ladda upp objekt. Får felmeddelande "filen går ej att flytta"
vad gör jag för fel?
Mvh yddis
Till verst p sidan
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Personligt fotoalbum

Beatrice
Pärlplatsadministratör

InlggSkrivet: Tis Maj 16, 2006 10:51 am    mne: Citera

Hej jag är i Hong Kong med begränsad nätåtkomst och kommer just nu inte åt servern för att fixa.

Beatrice
Pärlplatsadministratör

InlggSkrivet: Tis Maj 16, 2006 17:02 pm    mne: Citera

Testa nu, lyckades komma åt servern några sekunder men vet inte om jag han fixa allt.

smarti
Benitoit

Inlgg: 1036
Frn: skåne

InlggSkrivet: Fre Jul 07, 2006 15:11 pm    mne: Citera

försöker lägga in en bild på min profil men hur mycket jag än krymper den så står det bara att filen måste vara under 6Kb. händer ingenting mer.

smarti
Benitoit

InlggSkrivet: Lr Jul 08, 2006 22:39 pm    mne: Citera

japp jag har kolla allt och ställde in bilden lite mindre än de måtten som var max mått men det funkar ikke.... Confused

smarti
Benitoit

InlggSkrivet: Lr Jul 08, 2006 22:53 pm    mne: Citera

vet faktiskt inte vad som blir fel med din uppladdning det har jag aldrig haft problem med. vi får vänta och se om beatrice kan hjälpa oss.
det är ganska bra i skåne är massa jäktad har alldeles för mycket med marknader och även måleriet just nu.
ska iväg till hästveda på onsdag/torsdag sen har jag degeberga på lördag/söndag och jag jagar efter (ej grön) tråd i size D, (typ c-lon)då jag inte kan köpa det av min vanliga leverantör eftersom det är för lång leverans tid. måste verkligen ha tag i det innan torsdag så som du kanske fattar så är det bråda tider just nu. men visst ska inte klaga då försäljningen går över förväntan denna sommaren Smile

Tigris
Tigeröga

Inlgg: 3339
Frn: Tjörn (norr om Göteborg)

InlggSkrivet: Sn Jul 23, 2006 21:15 pm    mne: Uppladdning fungerar ej! Citera

Jag har försökt att ladda upp bilder men det lyckas inte. Får bara ett meddelande att "0 uppladdningar lyckades" och att filen ej gick att flytta. Är det fler som försökt nyligen?
Till verst p sidan
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Personligt fotoalbum

4UbyU
Cloisonné

Inlgg: 368
Frn: Stockholm - Täby

InlggSkrivet: Sn Jul 23, 2006 21:21 pm    mne: Citera

Jag har också försökt, men inte lyckats! Sad
Till verst p sidan
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Personligt fotoalbum Besk anvndarens hemsida MSN-messenger

Beatrice
Pärlplatsadministratör

InlggSkrivet: Tis Jul 25, 2006 18:01 pm    mne: Citera

Testa nu.

Beatrice
Pärlplatsadministratör

InlggSkrivet: Tis Jul 25, 2006 18:28 pm    mne: Citera

Men bara några, tog det stopp sen igen eller vad? Har fixat till det igen. Den där jäkla buggen gör mig galen och jag måste hitta ett sätt att smidigt uppgradera galleriet så jag blir av med den.

Beatrice
Pärlplatsadministratör

InlggSkrivet: Tor Aug 03, 2006 18:56 pm    mne: Citera

Haft ett kort stopp i uppladdningen nu på kvällen men det borde vara åtgärdat.

/Bea
Visa tidigare inlgg:   
Skapa nytt inlgg   Svara p inlgget    Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex -> Pärlplatsen ris, ros och kommentarer Alla tider r GMT + 1 Timme
G till sida 1, 2, 3 ... 28, 29, 30  Nsta
Sida 1 av 30

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlgg i det hr forumet
Du kan inte svara p inlgg i det hr forumet
Du kan inte ndra dina inlgg i det hr forumet
Du kan inte ta bort dina inlgg i det hr forumet
Du kan inte rsta i det hr forumet