Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex Pärlplatsen - en pärla på nätet
Pärlplatsens forum. Här kan man prata om allt som rör pärlor.

ProfilProfil    Logga in fr att se dina privata meddelandenLogga in fr att se dina privata meddelanden    RegistreraRegistrera    Logga inLogga in 
   AnvndarlistaAnvndarlista    AnvndargrupperAnvndargrupper  FAQFAQ    SkSk    GalleriGalleri   GalleriStartsidan

Infattade hjärtan, letat länge, behöver all hjälp jag kan få

Skapa nytt inlgg   Svara p inlgget    Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex -> Inköpsställen
Visa fregende mne :: Visa nsta mne  
Frfattare Meddelande

Patricia
Nabbi

Inlgg: 1

InlggSkrivet: Tor Sep 15, 2011 18:26 pm    mne: Infattade hjärtan, letat länge, behöver all hjälp jag kan få Citera

Hej. Jag har nu länge letat på internet efter infattade hjärtan, med liknande snäckskalseffekt eller som man kanske också kan säga Paua-effekt. Jag vet att det för många år sedan funnits på panduro, men efter att dessa hjärtan utgått hos panduro, verkar det som att de är omöjliga att hitta. Jag vet att jag hittade en sida för några år sedan, som hade dessa hjärtan, men jag kan ej hitta denna sida idag. Nu kom jag på att ni andra pärlfantaster, kanske och förhoppningsvis kan hjälpa mig. Jag letar och letar, men får inget resultat, som liknar just dem jag letar efter.
Dessa hjärta är inte så stora, de har måtten 7x7 mm. De som jag köpt för flera år sedan, fanns i tre färger, blå, grön och lila. De har två fästöglor. I katalogen dem fans med i beskrivs dem ha "iriserande snäckskalsfärgad dekor"
Finns det möjligtvis någon som sett dessa hjärtan, så vore jag så hjärtligt tacksam om ni kunde hjälpa mig =D
Till verst p sidan
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Personligt fotoalbum MSN-messenger
Visa tidigare inlgg:   
Skapa nytt inlgg   Svara p inlgget    Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex -> Inköpsställen Alla tider r GMT + 1 Timme
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlgg i det hr forumet
Du kan inte svara p inlgg i det hr forumet
Du kan inte ndra dina inlgg i det hr forumet
Du kan inte ta bort dina inlgg i det hr forumet
Du kan inte rsta i det hr forumet