Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex Pärlplatsen - en pärla på nätet
Pärlplatsens forum. Här kan man prata om allt som rör pärlor.

ProfilProfil    Logga in fr att se dina privata meddelandenLogga in fr att se dina privata meddelanden    RegistreraRegistrera    Logga inLogga in 
   AnvndarlistaAnvndarlista    AnvndargrupperAnvndargrupper  FAQFAQ    SkSk    GalleriGalleri   GalleriStartsidan

hjälp med slutet på pärlbroderi.

Skapa nytt inlgg   Svara p inlgget    Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex -> Trä på tråd och wire, Pärlsömnad och Pärlbroderi
Visa fregende mne :: Visa nsta mne  
Frfattare Meddelande

mmadeit
Nabbi

Inlgg: 10
Frn: Stockholm

InlggSkrivet: Ons Jul 28, 2010 16:26 pm    mne: hjälp med slutet på pärlbroderi. Citera

har sökt sökt och sökt i flera dagr nu men ingenstanns lyckas jag hitta en tutorial eller bild beskrivning som kan hjälpa mig. gav mig på att testa pärlbroderi och med mycket pyssel och knåpande och stygn beskrivning från en pärltidning så har jag fått till ett motiv jag är nöjd med men där kom problemet, HUR SJUTTON avslutar jag har köpt ultra suede som jag vill ha på baksidan men hur gör man egentligen för att få ihop framsida och baksida utan massa synliga sömmar? någon som har koll på vart man kan hitta en beskrivning på det MED bilder eller video alt kan ta ett foto på det momentet /hur det ser ut färdigt i närbild?
Skulle bli kanon glad om någon har tid at dela med sig av kunskapen.

Karton
Peridot

Inlgg: 990
Frn: Hammarö/Karlstad

InlggSkrivet: Ons Jul 28, 2010 17:39 pm    mne: Citera

Jag skickar ett PM Very Happy

Du hittar mig på www.kartonjewelry.se
Min blogg http://karton-bloggar.blogspot.com/
Mönster och kit på svenska www.beadmonsters.se
Till verst p sidan
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Personligt fotoalbum
Visa tidigare inlgg:   
Skapa nytt inlgg   Svara p inlgget    Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex -> Trä på tråd och wire, Pärlsömnad och Pärlbroderi Alla tider r GMT + 1 Timme
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlgg i det hr forumet
Du kan inte svara p inlgg i det hr forumet
Du kan inte ndra dina inlgg i det hr forumet
Du kan inte ta bort dina inlgg i det hr forumet
Du kan inte rsta i det hr forumet