Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex Pärlplatsen - en pärla på nätet
Pärlplatsens forum. Här kan man prata om allt som rör pärlor.

ProfilProfil    Logga in fr att se dina privata meddelandenLogga in fr att se dina privata meddelanden    RegistreraRegistrera    Logga inLogga in 
   AnvndarlistaAnvndarlista    AnvndargrupperAnvndargrupper  FAQFAQ    SkSk    GalleriGalleri   GalleriStartsidan

Läs detta innan du postar (Uppdaterad 070902)

Skapa nytt inlgg   Det hr inlgget r lst s du kan varken svara p eller ndra det    Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex -> Inköpsställen
Visa fregende mne :: Visa nsta mne  
Frfattare Meddelande

Beatrice
Pärlplatsadministratör

Inlgg: 935
Frn: Boden

InlggSkrivet: Tor Feb 09, 2006 21:01 pm    mne: Läs detta innan du postar (Uppdaterad 070902) Citera

I detta forum diskuterar vi var man kan köpa pärlanknytna saker. Exakt var gränsen går är svår att säga men jag försöker hålla Pärlplatsens fokus kring just Pärlor för webbplatser som är för bara Smycken finns det andra av.

Ni som har butiker är välkomna att svara på att ni har något i butiken som svar på en fråga.

Ni får INTE:
* Svara att just ni saknar det
* Svara att ni väntar in det
* Skriva att nu har ni fått in x antal pärlor som skall in i butiken.
* Skriva att ni tar in på beställning.

Att man skall ha det i signaturen är för att man skall kunna känna igen butikens namn och koppla det till en användare här. Plus att det minskar mängden användare som bara loggar in och svarar för att göra reklam för sig själv.

administrator
Pärlplatsadministratör

Inlgg: 1562
Frn: Boden

InlggSkrivet: Sn Sep 02, 2007 23:02 pm    mne: Citera

Uppdaterad utifrån reglerna.

Påminner er om vad som gäller för butiksägare. Nu börjar det smyga in lite väl mycket reklam i forumet igen för vad man har för service, priser, tar emot beställningar osv... Dessutom är det en del butiksägare som nästintill bara skriver i forumet för att svara "har det i min butik" vilket inte är uppskattas.

Dessutom hittar jag "Sådana finns hos mig" även som svar på inlägg där ingen har efterfrågat saken i frågan utan ex. visat upp en sak.

Vill ni annonsera finns annonsplatser.

jag rensar inte denna gång men om jag ser fler överträdelser så gör jag en storrensning och då finns ju risk att värdefull info ni skrivit (men ex. avslutat med en lite väl reklamig text) ryker oxå.
Visa tidigare inlgg:   
Skapa nytt inlgg   Det hr inlgget r lst s du kan varken svara p eller ndra det    Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex -> Inköpsställen Alla tider r GMT + 1 Timme
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlgg i det hr forumet
Du kan inte svara p inlgg i det hr forumet
Du kan inte ndra dina inlgg i det hr forumet
Du kan inte ta bort dina inlgg i det hr forumet
Du kan inte rsta i det hr forumet