| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
administrator
Pärlplatsadministratör
Från: Boden
|
Skrivet: Tor Okt 25, 2007 07:49 am Ämne: Lurvbollarna fick leka modeller |
|
|
Först var det lite kaos, 2 killar som inte alls ville fotas en och en och det där med skynke bakom var ju bara onödigt.
Men sen när de lugnat ner sig lite var de lite mer poseringsvilliga i alla fall. Bilderna går att klicka för att få se stora.
Eduard
Emilian
Nästa gång får jag väl fota dem med lite egengjorda pärlhalsband  _________________ - Béatrice, ägare av Pärlplatsen - |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Emo
NABBI

Från: Skåne
|
Skrivet: Tor Okt 25, 2007 08:26 am Ämne: |
|
|
Så fina bilder på så fina katter.
Visst är det härliga djur, katter. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Fru Babsan
Granat

Från: Uppsala
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Onky
Lapis Lazuli

Från: Skaraborg
|
Skrivet: Tor Okt 25, 2007 08:53 am Ämne: |
|
|
Superfina bilder på dina små lurvbollar, som också är jättefina!!!
Vill också ha katt, och operation övertala sambo pågår för fullt. Senaste svaret (igår) var att om jag ska ha katt så vill han ha hund... Tål att tänka på  |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
PÄRLFÖRRÅDET
Rodonit
|
Skrivet: Tor Okt 25, 2007 08:54 am Ämne: |
|
|
Vilka underbara bilder på lika underbara katter!!!!!!! _________________ www.parlforradet.se - är min butik! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
uzaan
Amazonit

Från: Kinna
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
maneki-nekogirl
Turmalin

Från: Bjärehalvön
|
Skrivet: Tor Okt 25, 2007 10:12 am Ämne: |
|
|
De är så söta! Det där att leka med skynken känner man ju igen också. Finns inget mer spännande än skynken, draperier och filtar. Vem vet vad som finns där bakom? Och att fota kattar. Speciellt om det är flera och ska få dem att titta mot kameran samtidigt. Har många fina bilder på nackar och bakar. Och kattar som nosar på linsen eller rister på huvudet eller går i vägen.  _________________ Kristina
Moderator
Manekis pärlblogg - fakta, tips & länkar om pärlor och smyckestillverkning
Wildroses & blackberries - min blogg |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
smarti
Benitoit

Från: skåne
|
Skrivet: Tor Okt 25, 2007 11:16 am Ämne: |
|
|
hihi, skrattade när jag såg de första bilderna! vad man känner igen det där! Vår lillekise leker med allt som hänger ner, blommor, gardiner mm. han har lyckats slita ner två garin fästen, det ena slet han ner med skruvar och allt. så den har jag inte lyckats laga än då vi har gjort våra fästen själva. Men de är bara för söta de där små kisarna när de busar.
Den lilla här hemma har fått en ny kul lek (tycker han) han kryper under den ena soffan på rygg och skjuter ut sig som en kanon för att bita en i fötterna
De andra bilderna blev jätte vackra, så små och redan bedårande fotomodeller. _________________ stå på hustak och måla eller i ladan och svarva eller i ataljén och pärla allt är lika kul men var tog tiden vägen........... |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Emo
NABBI

Från: Skåne
|
Skrivet: Tor Okt 25, 2007 11:33 am Ämne: |
|
|
| Onky skrev: | Superfina bilder på dina små lurvbollar, som också är jättefina!!!
Vill också ha katt, och operation övertala sambo pågår för fullt. Senaste svaret (igår) var att om jag ska ha katt så vill han ha hund... Tål att tänka på  |
Fantastisk kombination. De har så roligt ihop.
Jag har oftast haft både katt och hund och de har alltid haft så roligt ihop.
Dessutom är det så bra att lära flera språk. Det gäller även djuren. När de träffar på någon ute, som de kan kummunicera med, så blir det skoj i stället för konflikter. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
tistelflikkan
Ametrin
Från: Göteborg
|
Skrivet: Tor Okt 25, 2007 11:49 am Ämne: |
|
|
| smarti skrev: | Den lilla här hemma har fått en ny kul lek (tycker han) han kryper under den ena soffan på rygg och skjuter ut sig som en kanon för att bita en i fötterna |
Ååååh, jag blir ha sjuk när jag ser bilderna Får nog åka hem och hälsa på hos föräldrarna nån dag, där det finns 7 mer eller mindre gosiga katter
De ser verkligen lurviga och busiga ut Härligt med lite mer liv i bilderna än "vanliga" djurporträtt  _________________ www.smyckorama.se |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
nissepisse
Cloisonné

Från: Kinna
|
Skrivet: Tor Okt 25, 2007 12:11 pm Ämne: |
|
|
Helt underbara! Röda katter är superfina. _________________ Varför är det alltid så mycket månad kvar i slutet av pengarna?
http://maruzan.webs.com/apps/links/ |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Bijou
Agat

Från: Stockholm
|
Skrivet: Tor Okt 25, 2007 12:11 pm Ämne: |
|
|
Underbara bilder!  |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
p3n
Rocaille

Från: Mitten av Skåne
|
Skrivet: Tor Okt 25, 2007 12:14 pm Ämne: |
|
|
Järrefina bilder
Och jag håller med de andra om varför ligga på ett draperi när man kan busa med det...... Människor är konstiga  |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Tigris
Tigeröga

Från: Tjörn (norr om Göteborg)
|
Skrivet: Tor Okt 25, 2007 20:22 pm Ämne: |
|
|
Underbara fotomodeller!
Förstår att de inte var helt lätta att fotografera... _________________ Moderator
PUSS - en pärlträff - nu planerar vi för hösten 2010... |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Kajsa
Chevron

Från: Malmö
|
Skrivet: Tor Okt 25, 2007 20:35 pm Ämne: |
|
|
Jag är imponerad över att du till slut fick dem att sitta stilla nog för att fotograferas när det fanns ett så roligt skynke i närheten. Fina bilder! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|