Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex Pärlplatsen - en pärla på nätet
Pärlplatsens forum. Här kan man prata om allt som rör pärlor.

ProfilProfil    Logga in fr att se dina privata meddelandenLogga in fr att se dina privata meddelanden    RegistreraRegistrera    Logga inLogga in 
   AnvndarlistaAnvndarlista    AnvndargrupperAnvndargrupper  FAQFAQ    SkSk    GalleriGalleri   GalleriStartsidan

Verkar inte vara någon här mer
G till sida Fregende  1, 2

Skapa nytt inlgg   Svara p inlgget    Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex -> Pärlplatsen informerar/frågar
Visa fregende mne :: Visa nsta mne  
Frfattare Meddelande

Eeeelvira
Rocaille

Inlgg: 91

InlggSkrivet: Tis Jan 31, 2012 17:59 pm    mne: Citera

Hej alla pärlare!

De senaste månaderna har jag haft fullt upp med flytt och sjukdom mm,så jag
har inte hunnit vara så aktiv här.
Dock tycker jag det skulle vara förskräckligt sorgligt om Pärlplatsen lades ned! Det finns så himla mycket kunskap att hämta här, och galleriet är kul att det finns,och forumet..Nu har jag lite tid till att pärla igen, och kommer då gå in här titt som tätt, men det är ju lite tråkigt om jag nästan är ensam om det..
Kom tillbaka alla ni som fanns här för ett halvår sen! Visa era pärlgrejer! Jag är nyfiken!

bästa hälsningar
Elvira
Till verst p sidan
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Personligt fotoalbum Skicka email

pärlfantast
Nabbi

Inlgg: 44

InlggSkrivet: Sn Feb 19, 2012 16:41 pm    mne: Citera

Hej!
Min pärlinspiration försvann alldeles men nu skall jag försöka komma igång igen, handlade lite pärlor på Syfestivalen (i Älvsjö) Very Happy
Jag hoppas också att sidan inte försvinner, det finns mycket kunskap här och massor med fina alster.
Till verst p sidan
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Personligt fotoalbum

erika77
Nabbi

Inlgg: 14
Frn: Borlänge

InlggSkrivet: Tor Feb 23, 2012 20:46 pm    mne: Citera

Hej!!
Håller med många andra här, det vore väldigt synd om denna plats försvann. Har inte varit aktiv här på mycket länge då tid med familj och jobb tar upp väldigt mycket tid. Har lovat mig själv att börja pärla mer igen och jag ska verkligen försöka vara aktiv på denna underbara sida också. Så tusen tack Bea för att du betalat för ytterligare ett år Very Happy
Till verst p sidan
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Personligt fotoalbum
Visa tidigare inlgg:   
Skapa nytt inlgg   Svara p inlgget    Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex -> Pärlplatsen informerar/frågar Alla tider r GMT + 1 Timme
G till sida Fregende  1, 2
Sida 2 av 2

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlgg i det hr forumet
Du kan inte svara p inlgg i det hr forumet
Du kan inte ndra dina inlgg i det hr forumet
Du kan inte ta bort dina inlgg i det hr forumet
Du kan inte rsta i det hr forumet