Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex Pärlplatsen - en pärla på nätet
Pärlplatsens forum. Här kan man prata om allt som rör pärlor.

ProfilProfil    Logga in fr att se dina privata meddelandenLogga in fr att se dina privata meddelanden    RegistreraRegistrera    Logga inLogga in 
   AnvndarlistaAnvndarlista    AnvndargrupperAnvndargrupper  FAQFAQ    SkSk    GalleriGalleri   GalleriStartsidan

medlemsalbum

Skapa nytt inlgg   Svara p inlgget    Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex -> Pärlplatsen ris, ros och kommentarer
Visa fregende mne :: Visa nsta mne  
Frfattare Meddelande

skruntan
Nabbi

Inlgg: 2

InlggSkrivet: Lr Jul 17, 2010 17:51 pm    mne: medlemsalbum Citera

Hej.
Jag kommer så långt att jag kan skapa ett album, men får inte in några bilder.
Får upp en sstor och tre små rutor. istora rutan står det "ingen bild" när jag klickar på den får jag en ruta med texten "inget objekt att visa" går ett snäpp tillbaka. Till de tre små rutorna " radera" "egenskaper" och redigera objekt.
"Radera" är ju inte aktuellt.
"egenskaper" då? där finns mycket smått och gott, men det går inte att infoga någon bild.
Till slut "redigera objekt" Yes här borde det kunna vara? ELLER Shocked Inget objekt att visa, ja det stämmer ju. Det finns ju inget infogat. Funderar på att strunta i alltihop. Visst är det helt sanslöst kul att kika på allt som alla duktiga männisskor har gjort, men jag skulle gärna vilja få in lite bilder på mina grejer och kunna diskutera utifrån dom oxå.
Är det jag som är DUM I HUVET eller är jag inte behörig att infoga bilder.
Mvh Skruntan
Till verst p sidan
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Personligt fotoalbum

maneki-nekogirl
Turmalin

Inlgg: 3630
Frn: Bjärehalvön

InlggSkrivet: Lr Jul 17, 2010 18:38 pm    mne: Citera

Du har tre album fixade nu. Det du gör sen är att klicka på Ladda upp objekt, som du hittar på mitten högst upp på galleriets förstasida. Då kommer du upp till sidan med filuppladdning där du kan ladda upp bilderna från din dator. När du klickat på fortsätt kommer där upp rutor där du kan skriva info om varje bild o välja vilket album du ska lägga dem i. Du måste lägga dem i ditt eget album: alla dina egna album markeras med en asterisk framför albumets namn (har du inte gett det ett eget namn heter det bara Nytt album).

Direktlänk: http://www.parlplatsen.se/coppermine/upload.php

Manekis pärlblogg - fakta, tips & länkar om pärlor och smyckestillverkning
Wildroses & blackberries - min blogg
Till verst p sidan
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Personligt fotoalbum Skicka email Besk anvndarens hemsida
Visa tidigare inlgg:   
Skapa nytt inlgg   Svara p inlgget    Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex -> Pärlplatsen ris, ros och kommentarer Alla tider r GMT + 1 Timme
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlgg i det hr forumet
Du kan inte svara p inlgg i det hr forumet
Du kan inte ndra dina inlgg i det hr forumet
Du kan inte ta bort dina inlgg i det hr forumet
Du kan inte rsta i det hr forumet