Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex Pärlplatsen - en pärla på nätet
Pärlplatsens forum. Här kan man prata om allt som rör pärlor.

ProfilProfil    Logga in fr att se dina privata meddelandenLogga in fr att se dina privata meddelanden    RegistreraRegistrera    Logga inLogga in 
   AnvndarlistaAnvndarlista    AnvndargrupperAnvndargrupper  FAQFAQ    SkSk    GalleriGalleri   GalleriStartsidan

Sökes: (ljus)brun renskinnsremsa

Skapa nytt inlgg   Svara p inlgget    Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex -> Bytes
Visa fregende mne :: Visa nsta mne  
Frfattare Meddelande

maneki-nekogirl
Turmalin

Inlgg: 3630
Frn: Bjärehalvön

InlggSkrivet: Tor Feb 18, 2010 19:26 pm    mne: Sökes: (ljus)brun renskinnsremsa Citera

Ack ja, sitter med sista minuten-idéer till tävlingar (som vanligt) o fick tanken att använda lite renskinn. Men har inget hemma i rätt färg o kan inte iväg till Panduro så jag undrar om nån här har en bit de kan tänka sig att byta bort. Har sett i webbutiker, men jag har ju inget annat som ska köpas...

Det jag söker är bara en rektangulär remsa på kanske 20 x 3 cm. Alltså som de som säljs på t ex Panduro för tenntrådsarmband. Lite bredare är ok, smalare funkar inte. Färgen: helst ljusbrun, men mörkare brun kan också funka. Finnes båda färger att byta till sig är det också intressant.

Viktigaste är bara att jag kan få dem hyfsat snabbt pga av deadline. Nån som kan komma till min undsättning?

Manekis pärlblogg - fakta, tips & länkar om pärlor och smyckestillverkning
Wildroses & blackberries - min blogg
Till verst p sidan
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Personligt fotoalbum Skicka email Besk anvndarens hemsida

falskblondin
Ametist

Inlgg: 1012
Frn: Stockholm

InlggSkrivet: Tor Feb 18, 2010 21:13 pm    mne: Citera

ska titta mina gömmor, kan vara så att jag har pm:ar om så är fallet Very Happy

http://www.macramebymaja.etsy.com
http://www.macramebeadart.se
Till verst p sidan
Visa anvndarprofil Skicka privat meddelande Personligt fotoalbum Skicka email Besk anvndarens hemsida
Visa tidigare inlgg:   
Skapa nytt inlgg   Svara p inlgget    Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex -> Bytes Alla tider r GMT + 1 Timme
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlgg i det hr forumet
Du kan inte svara p inlgg i det hr forumet
Du kan inte ndra dina inlgg i det hr forumet
Du kan inte ta bort dina inlgg i det hr forumet
Du kan inte rsta i det hr forumet