Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex Pärlplatsen - en pärla på nätet
Pärlplatsens forum. Här kan man prata om allt som rör pärlor.

ProfilProfil    Logga in fr att se dina privata meddelandenLogga in fr att se dina privata meddelanden    RegistreraRegistrera    Logga inLogga in 
   AnvndarlistaAnvndarlista    AnvndargrupperAnvndargrupper  FAQFAQ    SkSk    GalleriGalleri   GalleriStartsidan

Lokal tid (fr forumet) Tor Jun 29, 2017 02:59 am
Pärlplatsen - en pärla på nätet Forumindex
Visa obesvarade huvudinlgg
 Forum   mnen   Inlgg   Senaste inlgg 
Pärlplatsen  
Inga nya inlgg Pärlplatsen ris, ros och kommentarer
Har du åsiker på denna webbplats så kan du skriva dem här. Jag tar hänsyn till allas åsikt och kommentarer och skall försöka åtgärda det ni påpekar. I detta forum tar jag även emot buggrapporteringar på forumet och galleriet.
Moderator Beatrice
192 1574 Mn Jan 05, 2015 19:04 pm
Tigris Visa senaste inlgg
Inga nya inlgg Pärlplatsen informerar/frågar
I detta forum presenterar regler och annat som gäller på Pärlplatsen. Ny medlemmar uppmanas att börja här. Som medlem skall hålla sig ajour med de regler som finns så att titta in här när något nytt skrivits är en rekommendation. Ibland har administratören frågor till er medlemmar och de kommer att ställas här. Det kan även vara information som presenteras här men som administratören gärna vill ha återkoppling på. Det är bra om så många som möjligt svarar. Det är endast administratören som skall starta trådar i detta forum.
Moderator Beatrice
132 1376 Tor Feb 23, 2012 20:46 pm
erika77 Visa senaste inlgg
Pärlor & Tillbehör  
Hantverk  
Inspiration  
Övrigt  
Köp/Sälj/Byt  
Gruppforum  
Markera alla forum som lsta Alla tider r GMT + 1 Timme
Vem r online
Vem r online Vra anvndare har skrivit totalt 64796 inlgg
Vi har 700 registrerade anvndare
Den senast registrerade anvndaren r Tess
Det r totalt 0 anvndare online : 0 Registrerade, 0 Dolda och 0 Gster   [ Administratr ]   [ Moderator ]
Flest anvndare samtidigt var 279 den Tor Maj 05, 2011 08:20 am
Registrerade anvndare: Inga
Data baserad p aktiva anvndare under de senaste 5 minuterna
Logga in
Anvndarnamn:    Lsenord:      Logga in mig automatiskt    

Nya inlgg  Nya inlgg Inga nya inlgg  Inga nya inlgg Forumet r lst  Forumet r lst